Label : Romophone
Lossless + Cover
Not my rip

Tracklist :

CD 1 :

1. Le Premier Jour De Mai 'Chanson De Mai'
2. Le Cimetiere De Campagne
3. L'ile Heureuse
4. La Tour Saint-Jacques
5. Offrande
6. Les Pecheurs De Perles: De Mon Amie Fleur Endormie
7. Musette Du XVIIe Siecle
8. Venezia: La Barcheta
9. Amadis De Gaule: Bois Epais
10. Le Devin Du Village: L'amour Selon Sa Fantaisie
11. Venezia: Che Peca?
12. Les Cigales
13. Offrande
14. La Paix
15. Maitre Wolfram: Les Larmes
16. Chanson Du Printemps
17. Cosi Fan Tutte: Un'aura Amorosa
18. L'enamouree
19. Toutes Les Fleurs
20. Biondina: Biondina Bella
21. Maid Of Athens
22. Aimons-nous
23. Chanson D'avril
24. L'ile Heureuse
25. La Boulangere A Des Ecus: Les Charbonniers Et Les Fariniers
26. La Boulangere A Des Ecus: Un Homme Diun Vrai Merite
27. Les Pecheurs De Perles: O Nadir, Tendre Ami
28. Le Devin Du village: L'amour Selon Sa Fantaisie

CD 2 :

1. Si Tu Veux, Mignonne
2. Le Parfum Imperissable
3. Le Retour Du Marin
4. Le Pauvre Laboureur
5. Moi, J' M'appelle Ciboulette
6. Comm'la Vie Vous Semble Avoir De La Douceur
7. Nous Avons Fait Un Beau Voyage
8. Amour Qui Meurs, Amour Qui Passes
9. Qu'est-ce Qu'il Faut Pour Etre Heureux?
10. O Mon Bel Inconnu
11. Couplets Du 2ieme Acte
12. Qu'est-ce Qu'il Faut Pour Etre Heureux? 'Chanson A Deux Voix'
13. O Mon Bel Inconnu
14. Duo 'ABC'/Dialogue
15. Air Des Chapeaux
16. Portia
17. La Sentence Nous Y Venons 'Air De Portia'
18. Je Le Hais 'Air De Shylock'
19. L'amour, Qui Pourtant N'est Pas Bete 'Quatuor'
20. Psyche
21. Etudes Latines: Phyllis
22. L'enamouree
23. L'heure Exquise

CD 3 :

1. L'heure Exquise
2. Si Mes Vers Avaient Des Ailes
3. Infidelite
4. D'une Prison
5. Le Printemps
6. L'air
7. Les Etoiles
8. La Delaissee
9. Etudes Latines: Tyndaris
10. Etudes Latines: Lyde
11. Le Temps D'simer: Lettre D'amour
12. Le Temps D'simer: Le Chien Fidele
13. La Paix
14. Je Me Metz En Vostre Mercy
15. Le Plus Beau Present
16. Sur L'eau
17. La Carmelite: Sommes-nous Pas Trop Heureux
18. Chansons Grises: Paysage Triste
19. Je Me Metz En Vostre Mercy
20. Le Plus Beau Present
21. Les Insruments D'orchestre

Reynaldo Hahn - baritone

Historic recordings of Reynaldo Hahn singing himself. The remasters are from legendary engineer Ward Marston.
Some of the recordings must be among the very first 78rpm lps ever, so expect a lot of noise.

Link in comment

4 comments:

  1. http://adf.ly/lfdiw
    http://adf.ly/lfdmF

    Pass : pippo9

    ReplyDelete
  2. Thanks, as always, for more material from Marston! Good stuff...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Thank you very much for this much sought-after and rare CD-set !!!

    ReplyDelete