Label : Etcetera
Lossless + Cover
Not my rip (Thanks to releaser - A-Z)

Tracklist :

CD 1:

Jan Pieterszoon Sweelinck (1562-1621)
Psalm 150: Or soit loue
Psalm 33: Resveillez-vous
Psalm 53: Le fol malin
Hodie Christus natus est
Te Deum Laudamus

Netherlands Chamber Choir, Peter Phillips

Psalm 148: Vous tous les habitans de cieux
Ab Oriente venerunt Magi
Oraison Dominicale

Netherlands Chamber Choir, Ton Koopman

De Profundis
Psalm 98: Chantez а Dieu
Gaude et laetare
Ecce prandium

Netherlands Chamber Choir, William Christie

CD 2 :

Psalm 122: Gefreut hat sich mein Herz und Muth
Psalm 42: Ainsi qu'on oit le cerf bruire
Vide, homo, quae pro te patior
Psalm 43: Revenge moy, pren la querelle
Non omnis qui dicit mihi

Netherlands Chamber Choir, Jan Boeke

In te Domini speravi
Qui vult venire post me
Beati pauperes
Psalm 108: Mon Coeur est dispos, O mon Dieu
Psalm 23: Mon Dieu me paist
Psalm 137: Estans aussis aux rives aquatiques

Netherlands Chamber Choir, Philippe Herreweghe

Cantate Domino
Psalm 110: Le Toutpuissant а mon Seigneur
Regina coeli laetare
Psalm 99: Or est maintenant l'Eternel regnant

Netherlands Chamber Choir, Peter Phillips

CD 3 :

Diligam te Domine
Psalm 109: O Dieu, mon honneur et ma gloire
Tanto tempore vobiscum
Psalm 77: A Dieux ma voix j'ai haussee
Che giova posseder cittadi e regni
Yeux qui guidez mon ame
Dolcissimo ben mio
O Domine Jesu Christe
Psalm 144: Quand Israel hors d'Egypte sortit
Timor Domini
Mein junges Leben hat ein End'
Qual vive Salamandra

Netherlands Chamber Choir, Paul van Nevel

Link in comment

1 comments:

  1. http://adf.ly/w4m7w
    http://adf.ly/w4m9m
    http://adf.ly/w4mBs

    Pass : pippo9

    ReplyDelete